Схема освітлення збільшила продажі на 12%

Схема освітлення збільшила продажі на 12%

Виробник освітлення Zumtobel вважає, що освітлення значно збільшує продажі

Zumtobel стверджує, що магазин одягу в Німеччині відзначив зростання продажів приблизно на 12%. У порівнянні з іншим місцевим магазином після того, як він встановив нову схему освітлення, спеціально розроблену під характер його цільових клієнтів.

Німецька мережа модного одягу Gerry Weber змінила освітлення в одному зі своїх магазинів. Грунтуючись на результатах досліджень, що вказують, що певні типи особистості почуваються комфортніше .Також схильні довше залишатися в магазині за певних типів освітлення.

За словами продукт-менеджера Zumtobel, через три місяці [використання нової схеми], магазин підтвердив 12% збільшення продажів. У порівнянні з контрольним магазином цієї ж марки, з аналогічними характеристиками. Схема була розроблена Zumtobel за допомогою Gruppe Nymphenburg Consult. Вони – експерти у галузі так званого «нейромаркетингу» (вони вивчають мозок та емоції людей, щоб зрозуміти, чому ті купують речі). Крім порівняння продажів із сусіднім магазином, дослідження спостерігало за емоційними реакціями відвідувачів. Покупці мали датчики для моніторингу реакції – діяльності серця та мозкових хвиль під час ходіння магазином до та після модернізації його освітлення. Рівень стресу значно знизився, клієнти залишалися у деяких зонах магазину довше, ніж раніше.

Редизайн магазину був заснований на раніше проведеному дослідженні. Яке ділить покупців на типи особистості.

Досліджувані піддавалися впливу цілого ряду світлових налаштувань для вимірювання. Як вони реагують на комбінації кольорів освітлення, випромінювання, спрямований промінь та розсіяне світло, яскравість та колірний контраст.

Загалом: дослідження показало, що представники спокійного типу особистості віддають перевагу теплому, рівномірному освітленню при 800lx з помірними кутами променя на продукцію. Особам авантюрного типу більше подобається контрастне середовище зі світловими плямами й акцентною підсвіткою на 500lx. Люди, руководствующиеся дисциплиной и функциональностью, отвернутся от «несбалансированных» условий освещения и положительно отреагируют на равномерное вертикальне освітлення на полках, приглушене акцентне освітлення в нішах та вітринах, та широкі кути променя на місцях продажу.

Марка Gerry Weber орієнтована на жінок віком від 45 до 60 років. Які переважно потрапляють у спокійну, орієнтовану на сім’ю, категорію споживачів. Для того, щоб зробити освітлення більш підходящим для цієї групи людей, Zumtobel додав акцент у деяких частинах експериментального магазину. Також збільшив рівень освітленості з 450 до 600lx. Колірна температура та рівень якості кольору залишилися незмінними.

Результати дослідження відкривають можливості для роздрібних магазинів.

Якщо люди почуваються добре в магазині, вони мають більше шансів пробути в магазині довше, і, швидше за все, щось купити.

Але не всі згодні з таким причинно-наслідковим зв’язком. Simon Waldron, менеджер електротехнічних систем Sainsbury. Він готує докторську дисертацію про вплив високої кольоропередачі на продаж товарів. Він вважає, що цьому дослідженню не вистачає академічної суворості. Існує багато змінних, які можуть сприяти зростанню продажів. Наприклад, відкриття нового кафе біля магазину, що надихнуло людей зайти.

Такої ж думки і консультант з освітлення Дейв Тіллі. Який розробив схему освітлення для The Body Shop. Він упевнений, що освітлення має підтримати продажі і бути частиною візуального ряду, але не має вирішального впливу на продажі.