Освітлення для ритейлу: 5 кроків до підвищення продажів

18.03.2019

Розглянемо 5 кроків до підвищення продажів у магазині за допомогою освітлення для ритейлу

Плануючи облаштування свого роздрібного магазину, необхідно розібратися з багатьма питаннями. Що допоможе уявити свої товари в кращому світлі, як вони повинні бути розміщені, як має виглядати загальний план вашого магазину? Дизайн освітлення теж заслуговує на особливу увагу. Він може забезпечити набагато більше, ніж просто атмосферу – вплинути на продаж та якість обслуговування клієнтів.

Дослідження показують, що освітлення для ритейлу здатне збільшити середні витрати на покупця. Компанії Zumtobel після встановлення нової схеми освітлення, розробленої з урахуванням цільової аудиторії, вдалось збільшити на 12% продаж німецького роздрібного магазину модного одягу.

Давайте розберемося, яка стратегія освітлення спрацює у вашому магазині. Звернувшись до наших спеціалістів, ви отримаєте індивідуальну консультацію та докладні рекомендації.

Крок 1:Оберіть прилади

Створити необхідну атмосферу допоможуть освітлювальні прилади. Вінтажні люстри та купольні світильники допоможуть створити більш інтимну атмосферу. Підвісні світильники та трекові необхідні для більш професійного освітлення. Таке освітлення для торгових центрів і офісів вважається найбільш затребуваним. У магазині можна комбінувати прилади.

Світло в магазині має відрізнятися залежно від зони. Погана ідея робити його однаковим на вході, біля стенду з акційними товарами та в роздягальні.

Крок 2: Температура

Один із способів створити затишну атмосферу у вашому магазині – використовувати теплу або прохолодну температуру освітлення – обидві схеми мають свої переваги. Холодний білий робить ділянку більш просторою, в той час як теплі колірні температури сприяють затишку.

Якщо у вас є невеликий магазин, який ви хочете збільшити, подумайте про використання прохолодного освітлення. Або, якщо ви намагаєтеся викликати почуття ностальгії у своєму магазині, розслабити покупця, віддайте перевагу теплішому освітленню.

Крок 3: Тип світіння має значення – LED проти флуоресцента

Традиційно, в торгових точках встановлювалися флуоресцентні лампи, але поступово від них стали відмовлятися через дорогу експлуатацію та необхідність частої заміни. Сьогодні практично всі роздрібні торговці перейшли на світлодіодне освітлення. Це економічно ефективний, енергозберігаючий варіант, який прослужить вам довгі роки. Встановивши його, ви відразу помітите переваги та вигоду. Залежно від підібраних приладів можна налаштувати як загальне освітлення, так і акцентне. Поекспериментуйте з різними типами джерел світла, їх розташуванням, комбінацією, вивчіть магазини конкурентів.

Звернувшись до нас, ви заощадите час і отримаєте детальну консультацію щодо організації світла для вашого магазину.

Крок 4: Створіть візуальну ієрархію

Спробуйте створювати контрастне освітлення навколо своїх товарів – так ви привернете увагу клієнтів до полиць, допоможете краще побачити деталі товарів.

Допоможуть у цьому тіні та точкове освітлення. Стратегічно розташувавши джерела світла, ви підкажете покупцям куди звернути погляд.

Щодо вітрин, тут краще використовувати точкове акцентування. Навіть низького освітлення вистачить, щоб зацікавити перехожих.

Крок 5: Орієнтуйтесь на продукт

Не всі полиці та вітрини підкреслюються однаково – якщо виділити всі зони магазину контрастним освітленням, жодного контрасту не буде. Тому цим інструментом варто користуватися обережно, не перестаратися.

Спробуйте використати підсвічування – направити світло не на один товар, а на цілий стелаж. Вона допоможе привернути увагу до товарів, які розташовані дуже низько. Зазвичай вони не беруться до уваги.

Підсвічування також створює більш м’яку та інтимну обстановку. Разом з акцентним освітленням та іншими стратегіями, це допоможе досягти найкращого ефекту!