Гарантія та обслуговування

Пакет супровідної документація виробів включає:

  1. Видаткові накладні
  2. Дефектний акт


Приймання обладнання замовником

  1. Під час отримання обладнання рекомендуємо провести повний зовнішній огляд самих виробів та упаковки з метою контролю якості і переконання у відсутності будь-яких пошкоджень.
  2. У випадку знаходження пошкоджень, просимо звернутись до сервісної служби постачальника і повідомити його по телефону +380 (67) 447-73-84 чи електронній пошті service@vlu.com.ua Доречними стануть детальні описи пошкоджень і фотографії дефектів.
  3. Підпис видаткової накладної є фактом приймання обладнання і відсутності будь-яких скарг стосовно зовнішнього виду продукції.
  4. Гарантійний термін на вироби починає рахуватися з дати, що вказана у видатковій накладній.
  5. В залежності від типу продукції, гарантійний термін складатиме від 12 до 60 місяців. Конкретний термін вказаний у договір

Відмова у роботі приладів - кроки замовника:

  1. Замовник попереджає проектного менеджера по електронній пошті service@vlu.com.ua​ або по телефону +380 (67) 447-73-84 про вихід з ладу виробу.
  2. Узгодження з менеджером алгоритму відправки виробів - дати, строки.

Вибір оптимального варіанту відправки:

  1. Транспортною компанією власним транспортом Новою поштою
  2. Відправка виробу у наш сервісний центр за адресою: м.Ірпінь, Нова пошта No2, ТОВ Візіон Лайтинг Україна (код єдрпоу 397179), представник Удовенко Валерій тел. +380 (96) 754-75-87.Повідомлення менеджеру номеру ТТН (товарно-транспортної накладної).

Відправка готових відремонтованих виробів замовнику

  1. Менеджер узгоджує з замовником час та спосіб доставки.

  2. Відправка гарантійних виробів оплачується за наш рахунок.

  3. Замовнику повідомляється номер ТТН (товарно-транспортної накладної).

  4. Якщо гарантійний термін завершився, то відправку оплачує замовник.

    Причини відмови у наданні гарантійного обслуговування

    При наявності одного з наведених нижче факторів ми вимушені будемо відмовити у гарантійному обслуговуванні:

    1. Наявність механічних пошкоджень.

    2. Наявність води чи вологи або їх слідів на виробах.

    3. Порушення умов та строків зберігання продукції.

    4. Вихід з ладу виробів по причині неякісної роботи невірно налаштованої електромережі.