Освітлення флагманського магазину Samsung
У світі переповненому кольоровими плямами реклами і вивісок, що кричать, легко відволіктися і забути про головну мету. Але не у флагманському магазині Samsung на Хрещатику.
Складний дизайн приміщення став викликом Vision Lighting®, який ми із задоволенням прийняли.
Виконаний у чорно-сірому кольорі інтер’єр магазину прибирав зайві перешкоди та створював відчуття тиші, але водночас поглинав сонячні промені та здавався надто темним.
Нашим головним завданням було дотримуватись глобальної концепції бренду – залучити відвідувачів до інтерактивного знайомства з продуктами Samsung.
Реалізація світлового сценарію для магазину електроніки
Щоб створити яскраве освітлення та комфортну атмосферу в залі, ми використовували врізний світильник PLATOS по всьому периметру магазину. Цей світильник ідеальний для заливного освітлення – не мерехтить і не сліпить відвідувачів.
Наступний пункт та важливий виклик для освітлення магазину техніки загалом – торгове зонування. У дизайні простору магазину розміщується презентаційний стіл U-форми, метою якого було залучати відвідувачів до найактуальніших новинок.
Щоб створити світловий акцент на столі та привертати до нього увагу, ми використовували світильники SQUARE із вузьким кутом променя, повторюючи форму столу.
Так, на тлі загального темного дизайну отримали своєрідну провідну сцену для презентації.
Щоб уникати скупчення людей одному місці, важливим було розставити акценти та інших товарах, поступово розподіляючи увагу людей у залі.
Наступний пункт зупинки після вибору техніки – касова зона, для освітлення якої команда Vision Lighting використовувала лінійні світильники Link в 5000 кельвінах.
В результаті кожна деталь дизайну замовника опинилася у вигідному світлі.
Проєкт флагманської крамниці на вул.Хрещатик додав у наше портфоліо непростих, але цікавих робіт.
Співпраця з брендом Samsung – це гордість від результатів та задоволення від процесу.