Бренд Roy Robson заснований у 1922 році, ми працювали над проєктом освітлення магазину у Києві. У цьому чоловічому бутику представлена лінійка ділового одягу та одягу вихідного дня. Для цього клієнта було важливо витримати корпоративний стиль без втрат як світло. Під час проєктування освітлення на об’єкті Roy Robson ми встановили трекові світильники TECHNIK TRL100/40W.
Чому ми рекомендуємо світлодіодне освітлення для магазинів своїм клієнтам?
Насамперед це економічно вигідне рішення, адже використовуючи світлодіодне освітлення ритейлери зменшують витрати на електроенергію. Також ми розповідали раніше, що правильно підібрані та встановлені світлові технології можуть збільшити прибуток та потік клієнтів. За рахунок якісного світла збільшується ефективність робочого персоналу, за умови правильної освітленості людям комфортніше працювати і перебувати в приміщенні.
Економічно вигідне рішення
Великий ритейлер одягу витрачає десятки тисяч доларів лише на електроенергію на рік, а в супермаркетах мала частка електроенергії йде на освітлення. Тому скорочуючи витрати на оплату рахунків за електроенергію, ви збільшите ваш прибуток. Світлодіодні світлові технології дозволяють заощаджувати до 70% електроенергії.
Щоб обладнати торгове приміщення світлодіодними трековими світильниками знадобляться значні інвестиції, але їх вартість користування буде набагато нижчою за звичайні джерела світла. Тому при виборі світлових рішень керуйтеся вартістю покупки, а вартістю її експлуатації.
Торгове освітлення визначає успіх продажу
Під час проєктування магазину працюють фахівці різних галузей. Все це робиться для того, щоб спонукати відвідувачів здійснювати покупки. Особливого значення при цьому несе світло, завдяки якому можна акцентувати увагу на потрібних місцях, зонувати простір для розподілу потоку. Правильно підібрана температура світла сприяє підвищенню активності у відвідувачів на 5-7%, бо асоціюватиметься з активною фазою дня. Дослідження показали, що рішення зробити покупку в 80% випадків відбуваються в магазині. Докладніше дізнатися про те, як світлові технології впливають на зростання продажів ви можете в нашій базі знань.
Три речі про які не можна забувати при проєктування освітлення для магазина:
- Освітлення вітрини магазину – дослідження в галузі нейромаркетингу показали що у бутіка в ТРЦ є всього лише 4 секунди для того, щоб захопити увагу потенційного покупця. Тому чим якісніше освітлена вітрина, тим швидше що до вас зайдуть. Приблизна статистика показує, що 5% перехожих зупинить 180 люкс, 1200 лк – 20%, а 2000 лк – отримає вже 25% уваги.
- Освітлення біля входу в магазин – вдало і достатньо підсвітивши новий товар ви викликатимете ще більше інтересу, і виділятиметься серед конкурентів.
- Освітлення торгового залу – ваша основна мета викликати почуття затишку та комфорту у ваших відвідувачів, завдяки цьому вони будуть довше залишатися в магазині і ймовірніше, що буде здійснена покупка. Використовуйте джерела світла з високою передачею кольору, ваші товари будуть виглядати набагато привабливіше. Зануруйте за допомогою акцентного світла ваш простір у магазині.