Як підібрати та купити професійне освітлення для магазину:
Відомий, сучасний бренд, повсякденного одягу Lerros звернулися до нас за проєктом освітлення та встановленням нашого світла у новому магазині.
Маркетинг, невід’ємна частина будь-якого бізнесу, магазин одягу не виняток. Щоб ваш магазин був найбільш успішним, ви повинні враховувати всі деталі, особливо при виборі освітлення для магазину. Правильно спроєктоване освітлення дозволяє показати магазин з кращого боку, що обов’язково позначиться на лояльності ваших споживачів.
Зачем нужно освещение понятно каждому: зачастую в торговых центрах нет естественного света, по этому светильники заменяют природные источники света. Так как магазины имеют свои выставочные площадки, важно выдержать нормы проектирования освещения и правильно организовать торговое пространство. Наша команда профессионалов при создании проекта освещения акцентирует внимание на 3 основных критериях:
- Презентувати асортименти максимально ефектно, з кращого боку;
- Створити такий сценарій освітлення, який спонукатиме клієнта на покупки та викликатиме почуття комфорту;
- Зробити постановку світла, при якій ваш магазин буде виділятися зовні і зберігати репутацію бренду..
Чому правильне освітлення для магазину таке важливе? Тому що світло впливає на активність покупців, сприйняття товару та кількість продажів.
Освітлення для магазину та театральні ефекти:
Так, ви всі абсолютно правильно зрозуміли, використовуйте у вашому магазині прийоми театрального освітлення. Для чого? Припустимо, йде спектакль, на майданчику одночасно перебуває 3 актори і кожен із них цікавий глядачеві. Як сконцентрувати увагу публіки на конкретному персонажі? Найефективніше – трохи зменшити основне світло і навести промінь світла на необхідного персонажа.
Цю ж методику професіонали використовую при освітленні торгового залу, в якому багато товарів, але деякі з них потрібно продати насамперед.
Ось список загальних рекомендацій щодо освітлення магазину:
- Рівень освітленості торгового залу має бути не меншим за 500 лк;
- Рівень освітленості вітрин до 3000 лк;
- Рівень освітлення акцентного світла 1500 лк.
Для яскравої та природньої призентації використовуйте джерела світла з високим індексом кольору більше 90 Ra.
Оптимальний перепад освітленості між загальним світлом і акцентним, освітленням стелажів, і стійок – від 40% і вище. Місця, де розміщені ваші товари, повинні бути відчутно яскравіше підсвічені.
Не забувайте, що яскраве світло, ультрафіолетові промені і висока температура можуть пошкодити тканини, хутро, шкіру.
Трекові прожектори для освітлення магазину одягу
При освітленні магазину одягу Lerros ми задіяли трековий LED світильник TECHNIK TRL100ND потужністю 30W. Цю модель вибрав замовник завдяки її компактному вигляду, адже драйвер вбудований в корпус світильника, що візуально полегшує конструкцію. Також TECHNIK TRL100ND легко монтується на 1-фазний і 3-фазний трек (шинопровід).