Як створити потрібний настрій
Здобути максимальну користь при освітленні товарів
Нейтральне біле світло – світло природного денного освітлення. За нього робота людини має максимальну ефективність. Відмічено, що інші відтінки впливають на продуктивність: при жовтому світлі ефективність роботи нижча на 7%, при зеленому – на 8%, при блакитному – вже на 22%, при червоному та помаранчевому – на 24%.
Денне світло (4000 – 5000К) ідеальне для читання, для роботи, що вимагає уваги і концентрації, при роботі з макіяжем забезпечує найбільший контраст кольорів.
Також денне нейтральне світло з колірною температурою в межах 4000К використовують як загальне освітлення торгових площ магазинів – цим досягається енергійна атмосфера в приміщенні та активний настрій у покупців. У гіпермаркетах світло ще яскравіше – близько 4500 К. Таке освітлення допомагає сприймати велику кількість товарів протягом багато часу.
Ще більшою мірою, ніж нейтральне, холодне біле світло створює енергійний, бадьорий настрій. Джерела світла з колірною температурою в межах 5000-6500К створюють настільки активну обстановку, що змушують людей швидше рухатися і приймати рішення. Цю властивість яскравого світла використовують у освітленні касових зон гіпермаркетів.
У порівнянні з теплим та нейтрально-білим, холодне біле світло має найбільшу контрастність. Це допомагає у освітленні темних предметів, але досить сильно спотворює передачу кольору товарів.
Природне нейтральне світло підходить для овочів, фруктів та квітів. Їх краще уявляти при «сонячному» світлі – це допомагає передати їхню свіжість і привабливість.
Приклад освітлення:
Освітлення каміння вимагає особливого підходу та знань. Щоб підкреслити в першу чергу цінність і красу каменю. Доводиться пам’ятати про його колір, огранювання та полірування. Колір каменя буде різним при природному світлі або вечірньому освітленні. Тому джерел світла для представлення прикрас може бути кілька, вони можуть бути різної температури та кольору.
Наприклад, яскраве іскристе світло кількох джерел освітлення змушує грати алмази.
Для освітлення магазинів косметики та парфумерії варто застосовувати світильники з кольоровідтворюванням понад 90% та світловою температурою 4000-6500К. Це дозволить максимально коректно передати колірну палітру. Крім того, рекомендується розсіяне, м’яке освітлення, щоб уникнути відблисків.
Команда Vision Lighting, у свою чергу, готова допомогти у реалізації будь-яких освітлювальних проєктів. Володіючи знаннями про нюанси освітлення та те, як «працює» колірна температура світла. Можна досягти максимально ефективної презентації товарів, створити бажану атмосферу та імідж, збільшити продажі та навіть впливати на поведінку покупців.