Освітлення супермаркетів та продуктових магазинів

Конкуренція магазинів, де продаються продукти харчування, постійно зростає. Як можна обійти конкурентів та збільшити продажі? Важливим моментом у такому питанні є якість освітлення супермаркетів та продуктових магазинів. У добре освітленому супермаркеті відвідувач комфортно почувається. Він звертає увагу на продукцію, розташовану на полицях, і кладе її в візок, у кошик. Це сприяє зростанню продажу, тому що відвідувач стає постійним покупцем.

Освітлення для магазину

При облаштуванні системи освітлення в продуктовому магазині потрібно дотримуватися золотого правила. Воно у тому, що освітлення має мотивувати відвідувача до купівлі товару. Людина має бачити, що товар свіжий та якісний. Тоді шанс, що він його придбає, суттєво збільшується.

Яким же має бути освітлення для магазину? Таке питання вирішує світлотехнік разом із дизайнером. Фахівці розробляють індивідуальний проєкт конкретного об’єкта. Вони ставлять собі такі завдання:

  • підкреслення вигідних сторін товару – під таким завданням мається на увазі акцентне освітлення. Воно на 50% вище, ніж загальне освітлення;
  • привернення уваги відвідувачів – забезпечується правильне освітлення вітрин, прилавків та проходів;
  • створення затишної обстановки – у потенційних покупців нічого очікувати виникати негативні емоції;
  • зонування – відвідувачі повинні добре орієнтуватися у навколишньому просторі. Для цього у продуктових відділах можна використовувати світлове обладнання різних видів. Наприклад, однофазні або трифазні трекові світильники.

Торгове освітлення

Що є запорукою успішного продажу? Це правильне торгове освітлення, облаштоване за допомогою підвісних, накладних та врізних світильників. Для досягнення хороших результатів використовується сучасне обладнання, що ідеально підходить для освітлення продуктів харчування. Наприклад, для освітлення кондитерських виробів застосовується тепле світло. Він вигідно підкреслює колір тортів, кексів, тістечок. Для освітлення овочів (огірки, редис, томати, баклажани) більше підходять джерела світла, котрим характерний високий індекс кольору. Тоді продукти харчування виглядають гарними, соковитими та стиглими. Їх хочеться купити та з’їсти.

При облаштуванні системи освітлення супермаркетів приділяється увага двом аспектам. Це спільне та акцентне світло. У першому випадку створюється зручна обстановка, що сприяє здійсненню покупок. При цьому потрібно розуміти, що відвідувачам не подобаються затемнені ділянки та темні кути. У людей на підсвідомому рівні виникає непереборне почуття, що їх хочуть обдурити та продати неякісні продукти харчування.

При облаштуванні акцентного світла підкреслюється яскравість вітрин. Для вирішення цього завдання підходять підвісні світильники. Такі джерела світла мають достатній рівень освітленості і підкреслюють свіжість продуктів. Тому відвідувачі не проходять повз гарні вітрини, а розглядають товари і купують їх.

Світильники для магазину

Щоб у супермаркеті було добре освітлення, використовуються трекові світильники. Вони не спотворюють природні кольори, не засвічують товари і мають високий індекс кольору. Світлодіодні світильники для магазину виготовляються за передовою технологією. Тому за її застосуванні скорочуються грошові витрати на електроенергію. LED-світильники експлуатуються тривалий час і мають функцію пасивного охолодження. Вони широко використовуються для підсвічування товарів та великих вітрин.