11 порад з торговельного освітлення, які має знати кожен роздрібний ритейлер

11 порад з торговельного освітлення, які має знати кожен роздрібний ритейлер
12.04.2018

1. Розрахунок освітлення

Основний дизайн торговельного освітлення включає два елементи: зовнішнє освітлення і акцентне освітлення. Індивідуальний вигляд вашого магазину залежатиме від того, як ви їх поєднуєте. Якщо вам необхідно розставити акценти в магазині, переконайтеся, що основне світло не надто яскраве і акцентне світло зможе виділити ваш товар на загальному тлі. Звертайтеся до професіоналів за розрахунком освітленості, щоб уникнути помилок.

2. Світло має відповідати бренду

Світильники та схема освітлення повинні відповідати цільовій аудиторії магазину. Зазвичай, покупці асоціюють загальне висвітлення на товарах, з дешевим сегментом. А акцентне світло із преміум товарами. Залежно від цільової аудиторії бренду деякі магазини використовують тільки загальне освітлення з колірною температурою активної фази дня. У той час як магазини з дорогим сегментом товарів використовують лише акцентні джерела світла (трекові світильники).

3. Правильна колірна температура світла

Від колірної температури залежить настрій усередині вашого магазину. Колірна температура вимірюється у кельвінах. Нейтральна колірна температура (4000К) відповідає активній фазі дня та підвищує активність покупців, відмінно підходить для молодіжних та сімейних магазинів. Холодна колірна температура (5000К) більше підходить для освітлення техніки. А теплі колірні температури (від 2700К до 3000К) створюють затишну домашню атмосферу та відмінно підходять для дому та хлібобулочних виробів.

4. Підсвічуйте те, що слід помітити

Здається очевидним, але мало хто робить це правильно. У театральному освітленні, коли потрібно сконцентрувати увагу публіки на конкретному персонажі, зменшують основне світло та наводять промінь світла на необхідний об'єкт. Цей трюк гарячої точки також працює в роздрібній торгівлі. Виділяйте таким чином предмети, новий та акційний товар. Дизайнери називають це "ієрархією освітлення".

5. Високий індекс кольору (CRI)

Не купуйте світильники з низьким рівнем кольору, ваші товари виглядатимуть блякло і не так привертатимуть увагу покупців. Деякі світильники слабо передають червоний колір (R9), дізнайтеся значення R9 у світлі та переконайтеся, що воно більше 80Ra, а краще 90Ra. Якщо в магазині переважає блакитний колір, перевірте R12.

6. Якісна вітрина

Чудова вітрина конвертує перехожих у відвідувачів, тож не бійтеся проявити свій креатив. Яскраве, жирне, висококонтрастне освітлення може стати особливістю вашого магазину. Ще краще розгляньте динамічне світло, яке вводить рух та зміни у рівнях освітленості та кольору.

7. Освітлення в примірочних

Кімната для перевдягання — найважливіше місце у фешн рітейлі, саме там людина вирішує купувати чи ні.

До освітлення примірювальних потрібно підходити серйозно, встановлюйте джерела світла з високим індексом кольору. Світильники повинні бути встановлені таким чином, щоб під час примірки клієнт не бачив зайвих тіней, для цього вам знадобиться розрахунок освітленості, виконаний світлотехнічною компанією.

8. Інтегроване освітлення

Дослідження показали, зі стелажів з інтегрованим освітленням, клієнти купують у два рази більше товарів, ніж із тих, де його немає. Використовуйте якісне світло під час реалізації цієї ідеї, якщо хочете отримати гідний результат.

9. Використовуйте дві колірні температури для ювелірних виробів

Теоретично, якщо ви використовуєте джерела світла з високим CRI (індекс кольору), то ювелірні вироби мають виглядати чудово, незалежно від колірної температури. Насправді все трохи по-іншому. Колірна температура 3000К відмінно підходить для золота, а 4000К — для срібла та діамантів.

10. Гарантійне обслуговування світильників

Гарантійні зобов'язання виробників зазвичай записуються у гарантійному талоні. Особливо стежте за обмеженнями на палаючі годинники, написані маленьким шрифтом. Більшість торгових світильників працює в середньому 5000 годин на рік, тому гарантія з обмеженням 4000 годин просто марна.

11. Працюйте з професіоналами

Краще працювати з професійними консультантами, навіть якщо це необхідно лише для базового освітлення. Освітлення для магазинів зараз як мінне поле, можна не лише помилитися з вибором, а й завдати шкоди рентабельності бізнесу.

Наша компанія надає професійні консультації щодо торговельного освітлення, а також робить безкоштовний розрахунок освітленості під ваш проект.