Види освітлення для магазину

Види освітлення для магазину

Чотири найпопулярніші типи освітлення роздрібного магазину

Незалежно від того, чи відкриваєте ви новий магазин або хочете зробити будь-які зміни в дизайні свого існуючого магазину, вам може бути важко визначити, який тип освітлення найкраще відповідатиме вашим потребам. У світлових рішеннях, які магазин класичного одягу вважає неефективними, може бути безліч переваг, наприклад для магазину спортивного одягу. Ми розповімо про кілька найпопулярніших видів освітлення торгових площ.

Багатопотокове освітлення всього залу

Спочатку такий метод використовувався у галереях та музеях, зараз це дуже популярний тип освітлення, що створює драматичну схему освітлення. Але вартість реалізації такого проєкту освітлення набагато вища, не всі магазини можуть собі це дозволити. Щоб висвітлити велику площу, знадобиться велика кількість трекових світильників, щоб забезпечити достатню освітленість магазину. Сучасні LED чіпи енергоефективні, але початкові витрати теж важливий фактор. Освітлення для магазину виключно на трекових світильниках чудово підкреслює статус бренду та підходить для магазинів з дорогими товарами.

Освітлення з акцентом на товар

Зазвичай акцентне освітлення у магазинах використовують для демонстрації окремих товарів. Це можуть бути новинки, товари преміум-сегменту або акційні пропозиції. Акцентне світло має бути яскравішим, ніж загальні джерела світла в торговому залі, це гарантує, що клієнт зверне увагу на виділений товар. Використовуйте джерела світла з високим індексом перенесення кольорів, це збільшує шанс здійснення покупки, адже товар виглядає набагато привабливіше. Для такого типу підсвічування використовують джерела загального освітлення та трекові світильники на шинопроводі.

Винятково загальне освітлення торгового приміщення

Якщо ви хочете створити більш невимушену атмосферу у своєму магазині, тоді можна використовувати лише загальне заливне світло. Цей варіант торгового освітлення покликаний забезпечити загальне світло по всьому периметру торгового простору. Це світло має бути досить яскравим, щоб клієнти могли добре бачити ваш продукт, але не настільки, щоб це викликало дискомфорт. Вибираючи цю схему освітлення, важливо пам'ятати, що у вас можуть з'явитися тіні або темні долі в магазині, через стелажі, або інші об'єкти, які будуть перегороджувати доступ світла. Для реалізації використовують врізні, накладні та підвісні світильники.

Освітлення спроектоване виключно на трекових прожекторах

Спочатку такий метод використовувався в галереях та музеях, зараз це дуже популярний тип освітлення, що створює драматичну схему освітлення. Але вартість реалізації такого проекту освітлення набагато вища, не всі магазини можуть собі це дозволити. Щоб освітлити велику площу, знадобиться велика кількість трекових світильників, щоб забезпечити достатню освітленість магазину. Сучасні LED чіпи енергоефективні, але початкові витрати теж важливий чинник. Освітлення для магазину виключно на трекових світильниках чудово підкреслює статус бренду та підходить для магазинів з дорогими товарами.