Освітлення магазину спортивного одягу
Under Armour – популярний американський бренд, що випускає високотехнологічний та функціональний спортивний одяг та взуття. Наша компанія розробила та втілила проєкт освітлення магазина бренду у ТРЦ Lavina Mall, Київ.
На сьогоднішній день конкуренція в ритейлі дуже висока. Тому така деталь, як освітлення магазину, іноді буває вирішальним фактором для привернення уваги потенційного клієнта.
Вітрина магазину має зацікавити покупця, а торговий зал має відповідати очікуванням покупця. Добре, коли можна розглянути торгову залу ще до входу в магазин, крізь вітрину. Цікаве оформлення, якісне освітлення та достатній рівень освітленості торговельного залу буде притягувати до себе увагу та приманювати через вітрину.
У цьому проєкті освітлення спроєктоване виключно на трекових світильниках. Завдяки великій кількості джерел світла вдалося досягти високого рівня загальної освітленості та розставити акценти на товарах.
Особливості освітлення магазину спортивного одягу
- Високий рівень освітленості асоціюється у людини з активною фазою дня, що добре підходить для спортивних та туристичних магазинів;
- Джерела світла з підвищеною передачею кольору (CRI вище 80 Ra) добре підкреслюють якість матеріалів, фактуру і колір моделей;
- Для драматичного ефекту слід реалізувати висвітлення на акцентних джерелах світла;
Трекові світильники для освітлення магазину спортивного одягу: для освітлення магазину використовувалися трекові світильники SHOOTER TRL150 потужністю 35W.
Врізні світильники для освітлення магазину спортивного одягу: для освітлення вхідної зони магазину використовувалися врізні світильники SQUARE ELS166Rx2 потужністю 70W.