Освітлення магазину годинників
У магазині Zifferblatt ТРЦ Lavina продаються наручний годинник та аксесуари молодіжних брендів цінової категорії “middle” та “premium”. При проєктуванні освітлення в магазині важливо привернути увагу до якості товару, його кольору, фактури, деталей виконання в такому вигляді, як задумав виробник. Тому ми використовували джерела світла тільки з підвищеною передачею кольору, в яких індекс кольоровідтворювання CRI був вище 85 Ra.
Світильники та схема освітлення повинні відповідати цільовій аудиторії магазину. Як правило, покупці асоціюють загальне освітлення на товарах, з дешевим сегментом, а акцентне світло з преміум-товарами. Залежно від цільової аудиторії бренду деякі магазини використовують тільки загальне освітлення з колірною температурою активної фази дня. У той час як магазини з дорогим сегментом товарів використовують лише акцентні джерела світла (трекові світильники).
Світло має відповідати бренду
При освітленні подібних магазинів можна використовувативрізні LED світильники,накладні LED світильникиабоLED прожектори. Для проєкту освітлення магазину Zifferblatt ми підібрали кілька конфігурацій освітлювальних приладів. Остаточний вибір упав на трековий прожектор (прожектор на шинопроводі) CONE TRL110для заливного та акцентного освітлення зі стелі, а також на врізний світильник SQUARE ELS166R.
Освітлювальний проєкт магазину 40 кв. виконаний з використанням 12-ти метрів 1-фазної шини, 18-ти трекових прожекторів, 22-ох врізних світильників TM VisionLighting.
*в цьому розділі представлені лише деякі приклади наших робіт, але ми намагаємося оперативно оновлювати портфоліо. Якщо ви не знайшли цікавий тип магазину або приміщення, ви можете звернутися до наших проєктних менеджерів, ми зможемо вам допомогти!