Україна - Київ Oodji - Освітлення магазину одягу та взуття ⭐ Торгове освітлення магазину одягу та взуття Oodji спроєктоване та змонтоване компанією Vision Lighting Ukraine.

Освітлення для магазину одягу та взуття

Бренд Oodji в Україні представляє компанія MD Fashion, для якої ми регулярно висвітлюємо магазини одягу та взуття. Oodji магазин середнього цінового сегмента та розрахований на сімейну цільову аудиторію. Магазин відвідують сім’ями, що дає можливість здійснити покупку для дітей та батьків в одному торговому залі. Мережа магазинів Oodji широко представлена в Україні, для споживачів це знайомий бренд одягу, взуття та аксесуарів.

Професійне освітлення для магазину одягу має бути реалізоване з урахуванням таких факторів:

  • Функціональні особливості розташування торгового обладнання та розподіл купівельних потоків
  • Стилістика бренду та дизайн приміщення для створення бажаної атмосфери торгової зали

Простіше кажучи, не можна просто оздобити магазин джерелами світла безладно і без генерального плану. Освітлення магазину має вирішувати конкретні функціональні та стилістичні завдання з інженерної точки зору. Для створення освітлення у магазині краще звернутися до професіоналів. Правильна схема освітлення магазину дозволяє значно підвищити продажі.

Основні цілі та завдання при освітленні магазину

  • Максимально приваблива презентація товару
  • Створення привабливої світлової атмосфери для відвідувачів
  • Створити комфортні умови роботи для продавців
  • Створення умов для енергоефективної експлуатації об’єкта

Варто звернути увагу, що освітлення магазину можна реалізувати використовуючи лише загальне освітлення, акцентне освітлення та комбінуючи ці два типи світла. Найбільш гармонійним та економним варіантом є використання врізних або накладних світильниківдля. Створення загального освітлення та трекових прожекторів – для акцентного підсвічування вітрин.

Рівень загальної освітленості в магазині одягу може змінюватись від 300 люксів до 1000 люксів. При акцентному підсвічуванні вітрин слід досягати рівня освітленості не менше 400 люксів. Чим темніша тканина або матеріал виробу, тим більше світла знадобиться для якісного підсвічування. Чорні костюми, сорочки або куртки із темної шкіри необхідно висвітлювати на рівні 900-1000 люксів. Світлі тканини, напівпрозорі вироби, яскраві матеріали будуть вигідно дивитися при рівні освітленості 500-600 люксів.

При виборі світлового обладнання слід звернути увагу на перенесення кольорів. Дешеві джерела світла не можуть якісно підсвітити товар, спотворюють кольори і можуть викликати дискомфорт у покупців, що знаходяться поруч. Слід віддавати перевагу джерелам світла з підвищеною кольоропередачею, коли індекс CRI знаходиться в діапазоні 80-95 Ra.

Вибір колірної температури залежить від стилістики бренду та дизайну торгового приміщення. Ми рекомендуємо вибирати світильники з температурою світіння в діапазоні 3000К до 5000К. Класичний варіант – це використання світильників для магазину в нейтральному, білому кольорі 4000К.

Для освітлення магазину Oodji використовувалися

  • Врізний світильник серії PLATOS. Потужний 20-ти ватний світильник, джерело світла COB CREE, оптимальний кут світіння 40°, підвищена передача кольору CRI не менше 82 Ra, гарантія 36 місяців
  • Врізний світильник серії SQUARE. Поворотні (карданні) лампи регулюють спрямованість світіння, потужний світловий потік на рівні 3300 lm, джерело світла CREE CXA, підвищена кольорова передача та розширена гарантія.
  • Трековий прожектор серії TECHNIK. Популярна модель акцентного світильника, алюмінієвий корпус, потужний потік світла на рівні 2850 lm, джерело світла американський чіп CREE, рівень кольору не нижче 82 Ra, гарантія 3 роки