Україна - Київ Континент - Освітлення магазину продуктів ⭐ Проєкт освітлення магазину продуктів Континент – важливий фактор для залучення покупців за умов конкуренції у продуктовому рітейлі.

Освітлення магазину продуктів – основні принципи

Хороше освітлення у супермаркетах – це критично важливий фактор для залучення покупців. Особливо це важливо для продавців за умов жорсткої конкуренції у продуктовому ритейлі. Континент – сьогодні компанія «Континент» об’єднує 10 підприємств роздрібної торгівлі та сфери обслуговування.

  • Рівномірна освітленість по торговому залу (мінімум 200 лк) та достатній рівень загального світла (600-700 лк)
  • Перевага віддається джерелам світла з підвищеним кольором
  • Рівень освітленості товарної викладки повинен бути на 50% вищий за рівень загального освітлення
  • При освітленні випічки, здоби та сирів використовувати теплу колірну температуру 3000К
  • Висвітлювати м’ясо, ковбаси та кондитерські вироби краще у нейтральній колірній температурі 4000К
  • При освітленні риби та овочів використовувати нейтральну або холодну колірну температуру (4000К – 5000К), уникати теплої
  • Заморожені продукти, молочні продукти та морепродукти можуть освітлюватись джерелами світла з колірною температурою до 6000К, що підкреслює їхню свіжість. Тепле світло зробить їх непривабливими або несвіжими на вигляд

Одна з особливостей при роботі над освітленням супермаркету київської мережі “Континет” – використання лише акцентних джерел світла (світлодіодних прожекторів на шинопроводі) для освітлення торгового залу. Джерела загального освітлення застосовувалися лише у прикасовій зоні. Таке дизайнерське рішення дозволило створити затишну атмосферу по всьому торговому залу, досягти гарного рівня освітленості на прилавках та в проходах (завдяки достатній кількості джерел світла).

Помилки при освітленні продуктового магазину

  • Недостатня освітленість прилавків
  • Використання джерел світла з непридатними для продуктів колірними температурами
  • Використання джерел світла з високою тепловою віддачею, що нагрівають продукти своїм світловим потоком або елементами конструкцій (радіатор охолодження). Цей ефект особливо помітний при освітленні деяких фруктів (банани), овочів, зелені, коли продукт швидко перезріває на прилавку і починає псуватися
  • Освітлення алкогольних та м’ясних вітрин світильниками з високим рівнем УФ/ІК випромінювання, що негативно позначається на смакових якостях та активно старіє продукт

Для освітлення супермаркету Континент використовувався трековий LED прожектор BAND

Серія світлодіодних прожекторів BAND обладнана американським джерелом світла COB CREE 1820, світловий потік на рівні 3300 lm при потужності 35W. Індекс кольору CRI не нижче 82 Ra (max 95 Ra), що відмінно підходить для освітлення продуктів харчування, не спотворює природний колір і підкреслює свіжість.

Нагадуємо, що раніше ми писали про те, як освітлення впливає на ріст продаж.