Освітлення в дизайні роздрібних магазинів

12.09.2017

Важливість освітлення під час проєктування роздрібних магазинів

Освітлення роздрібних магазинів та їх дизайну завжди нерозривно пов’язані, доповнюють та посилюють враження на відвідувачів.

Час, коли з дизайном інтер’єру та освітленням працювали окремо, давно минуло. Конкуренція в торгівлі з кожним днем ​​все сильніше, бренди конкурують за клієнтів на всіх рівнях, від основних елементів брендингу в графічному представленні та дизайні інтер’єру до онлайн-присутності, освітлення та аудіо-візуальних елементів. Бренди тепер націлені на всі почуття споживачів – упустити щось означає послабити свої позиції.

Освітлення безпосередньо впливає на настрій відвідувача – адже 80 відсотків сенсорної інформації мозок отримує через зір. Освітлення підкреслює архітектурні елементи, якості продукції та створює віртуальні простори. Все це впливає на почуття, думку про продукт, і, зрештою, визначає вибір – купувати чи ні.

В останні роки, з еволюцією освітлювального дизайну, це стає все вірніше. У минулому було дуже мало варіантів установки освітлення. На стелі, стінах або, іноді, використовувалися окремі освітлювальні прилади. Освітлення всередині елементів було дуже рідкісним і тягло за собою постійні компроміси, обмежуючи доступні варіанти розміром та якістю наявних технологій.

Світлодіоди дозволяють встановити інтегроване освітлення у будь-який інтер’єр або архітектурні елементи

 

Освещение в интерьере