11 порад з торговельного освітлення, які має знати кожен роздрібний ритейлер

1. Розрахунок освітленості

Основний дизайн торгового освітлення включає два елементи: зовнішнє освітлення і акцентне освітлення. Індивідуальний вигляд вашого магазину залежатиме від того, як ви їх поєднуєте. Якщо вам необхідно розставити акценти в магазині, переконайтеся, що основне світло не надто яскраве і акцентне, світло зможе виділити ваш товар на загальному тлі. Звертайтеся до професіоналів за розрахунком освітленості, щоб уникнути помилок.

2. Світло має відповідати бренду

Світильники та схема освітлення повинні відповідати цільовій аудиторії магазину. Як правило, покупці асоціюють загальне освітлення на товарах з дешевим сегментом, а акцентне світло з преміум товарами. Залежно від цільової аудиторії бренду деякі магазини використовують тільки загальне освітлення з колірною температурою активної фази дня. У той час як магазини з дорогим сегментом товарів використовують тільки акцентні джерела світла (трекові світильники).

3. Правильна колірна температура світла

Від колірної температури залежить настрій усередині вашого магазину. Колірна температура вимірюється у кельвінах. Нейтральна колірна температура (4000К) відповідає активній фазі дня та підвищує активність покупців, відмінно підходить для молодіжних та сімейних магазинів. Холодна колірна температура (5000К) більше підходить для освітлення техніки. А теплі колірні температури (від 2700К до 3000К) створюють затишну домашню атмосферу та відмінно підходять для дому та хлібобулочних виробів.

4. Підсвічуйте те, що має бути помічене

Здається, очевидно, але мало хто робить це правильно. У театральному висвітленні, коли потрібно сконцентрувати увагу публіки на конкретному персонажі, зменшують основне світло та наводять промінь світла на необхідний об’єкт. Цей трюк гарячої точки також працює в роздрібній торгівлі. Виділяйте таким чином предмети, новий та акційний товар. Дизайнери називають це «ієрархією освітлення».

5. Високий індекс кольору (CRI)

Не купуйте світильники з низьким рівнем кольору, ваші товари виглядатимуть блякло і не так привертатимуть увагу покупців. Деякі світильники слабо передають червоний колір (R9), дізнайтеся значення R9 у світлі та переконайтеся, що воно більше 80Ra, а краще 90Ra. Якщо у вашому магазині переважає блакитний колір, перевірте R12.

6. Якісна вітрина

Чудова вітрина конвертує перехожих у відвідувачів, тому не бійтеся проявити свій креатив. Яскраве, жирне, висококонтрастне освітлення може стати особливістю вашого магазину. Ще краще розгляньте динамічне світло, яке вводить рух та зміни у рівнях освітленості та кольору.

7. Висвітлення у примірювальних

Кімната для перевдягання – найважливіше місце у фешн рітейлі, саме там людина вирішує робити покупку чи ні.

До освітлення примірювальних потрібно підходити серйозно, встановлюйте джерела світла з високим індексом кольору. Світильники повинні бути встановлені таким чином, щоб під час приміряння клієнт не бачив зайвих тіней, для цього вам знадобиться розрахунок освітленості, виконаний світлотехнічною компанією.

8. Інтегроване освітлення

Дослідження показали, що зі стелажів з інтегрованим освітленням, клієнти купують у два рази більше товарів, ніж з тих, де його немає. Використовуйте якісне світло під час реалізації цієї ідеї, якщо хочете отримати гідний результат.

9. Використовуйте дві колірні температури для ювелірних виробів

Теоретично, якщо ви використовуєте джерела світла з високим CRI (індекс кольору), то ювелірні вироби повинні виглядати чудово, незалежно від колірної температури. Насправді все трохи по-іншому. Колірна температура 3000К відмінно підходить для золота, а 4000К – для срібла та діамантів.

10. Гарантійне обслуговування світильників

Гарантійні зобов’язання виробників зазвичай записуються у гарантійному талоні. Особливо стежте за обмеженнями на годинник, написаний маленьким шрифтом. Більшість торгових світильників працює в середньому 5000 годин на рік, тому гарантія з обмеженням 4000 годин просто марна.

11. Працюйте з професіоналами

Краще працювати з професійними консультантами, навіть якщо це необхідно лише для базового освітлення. Освітлення для магазинів зараз як мінне поле, можна не тільки помилитися з вибором, але й завдати шкоди рентабельності бізнесу.

Наша компанія надає професійні консультації з торговельного освітлення, а також робить безкоштовний розрахунок освітлення під ваш проєкт.

11 порад з торговельного освітлення, які має знати кожен роздрібний ритейлер. February 2, 2022. Vision Lighting Ukraine