Stem - Освітлення магазину брендового одягу

Освітлення для магазину брендового одягу – Stem

STEM Concept Store – мережа брендових магазинів жіночого та чоловічого одягу преміум-класу. Вони представляють бренди як Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, DIESEL, Lacoste, GSTAR, Polo Ralph Lauren тощо. Такий формат торгівлі більше нагадує бутік, ніж звичайний магазин одягу в ТРЦ. Цільова аудиторія Stem звертає увагу насамперед на якість та стиль одягу. Вже потім дивиться на вартість. Набір пропонованих брендів та ЦА диктують свої умови при підборі торгового обладнання, дизайну інтер’єру та, звичайно ж, схеми освітлення в магазині.

У магазинах одягу середньої цінової категорії зазвичай використовують комбінацію акцентного та загального освітлення у торговому залі. Таке світло створює динамічну атмосферу для сімейного походу в магазин, де важливий функціональний підхід до покупок. Але для преміум сегмента таке освітлення магазину згубно.

Для магазину преміум сегмента важливо створити драматичну атмосферу освітлення, яка наголосить на статусності та якості пропонованих товарів. Наприклад: реалізувати освітлення лише на акцентному світлі, відмовляючись від загального освітлення торгового залу. Stem вибрали саме такий варіант освітлення на трекових прожекторах для свого магазину.

Для освітлення магазину використовувався трековий прожектор SHELF TRL95

Прожектор SHELF TRL95 часто використовується в магазинах подібного формату. Насамперед завдяки підвищеному індексу кольору (CRI не менше 82 Ra, джерело світла COB CREE). Прожектор буває двох видів потужності – 30W і 40W, видає світлового потоку більше 100lm/1W, має 3-річну гарантію.

Магазин Stem був укомплектований білими SHELF TRL95, потужністю 40W, з нейтральною колірною температурою 4000К. Для монтажу світильників використовувався 1-фазний шинопровід (трек) TM Vision Lighting

На фото представлений магазин Stem в ТРЦ Лавіна