Інструкція з гарантійного обслуговування продукції

 

Пакет супровідної документація виробів включає:

  1. Видаткові накладні
  2. Дефектний акт 

Приймання обладнання замовником

  1. Під час отримання обладнання рекомендуємо провести повний зовнішній огляд самих виробів та упаковки з метою контролю якості і переконання у відсутності будь-яких пошкоджень.
  2. У випадку знаходження пошкоджень, просимо звернутись до сервісної служби постачальника і повідомити його по телефону +380 (63) 277-03-87 або по  електронній пошті service@vlu.com.ua  Доречними стануть детальні описи пошкоджень і фотографії дефектів.
  3. Підпис видаткової накладної є фактом приймання обладнання і відсутності будь-яких скарг стосовно зовнішнього виду продукції.
  4. Гарантійний термін на вироби починає рахуватися з дати видаткової накладної.
  5. В залежності від типу продукції, гарантійний термін складатиме від 12 до 60 місяців. Конкретний термін вказаний у специфікації до Договору (якщо використовується).

Відмова у роботі приладів в процесі експлуатації – кроки замовника

У випадку відмови у роботі продукції після введення в експлуатацію, протягом усього гарантійного періоду, радимо вжити такі заходи: 

  1. Замовник попереджає сервісного менеджера по електронній пошті service@vlu.com.ua або по телефону +380 (63) 277-03-87 про вихід з ладу виробу.
  2. Узгодження з менеджером алгоритму відправки виробів – дати, строки.
  3. Відправка виробу у наш сервісний центр за адресою: м.Київ, Нова пошта №99, ТОВ ДИПЛОЙ ( код ЄДРПОУ 42544919), представник Удовенко Валерій тел. +380 (96) 754-75-87.
  4. Повідомлення менеджеру номеру ТТН (товарно-транспортної накладної). 
  5. Вибір оптимального варіанту відправки:
    • транспортною компанією
    • власним транспортом
    • Новою поштою

Відправка готових відремонтованих виробів замовнику 

  1. Менеджер узгоджує з замовником час та спосіб доставки. 
  2. Відправка гарантійних виробів оплачується за наш рахунок.
  3. Замовнику повідомляється номер ТТН (товарно-транспортної накладної). 
  4. Якщо гарантійний термін завершився, то відправку оплачує замовник.

Причини відмови у наданні гарантійного обслуговування

При наявності одного з наведених нижче факторів ми вимушені будемо відмовити у гарантійному обслуговуванні:

  1. Наявність механічних пошкоджень.
  2. Наявність води чи вологи або їх слідів на виробах.
  3. Порушення умов та строків зберігання продукції.
  4. Вихід з ладу виробів по причині неякісної роботи невірно налаштованої електромережі.
  5. Закінчився строк дії гарантії

 

Гарантія. November 4, 2022. Vision Lighting Ukraine