Інструкція з гарантійного обслуговування продукції
Пакет супровідної документація виробів включає:
- Видаткові накладні
- Дефектний акт
Приймання обладнання замовником
- Під час отримання обладнання рекомендуємо провести повний зовнішній огляд самих виробів та упаковки з метою контролю якості і переконання у відсутності будь-яких пошкоджень.
- У випадку знаходження пошкоджень, просимо звернутись до сервісної служби постачальника і повідомити його по телефону +380 (63) 277-03-87 або по електронній пошті service@vlu.com.ua Доречними стануть детальні описи пошкоджень і фотографії дефектів.
- Підпис видаткової накладної є фактом приймання обладнання і відсутності будь-яких скарг стосовно зовнішнього виду продукції.
- Гарантійний термін на вироби починає рахуватися з дати видаткової накладної.
- В залежності від типу продукції, гарантійний термін складатиме від 12 до 60 місяців. Конкретний термін вказаний у специфікації до Договору (якщо використовується).
Відмова у роботі приладів в процесі експлуатації – кроки замовника
У випадку відмови у роботі продукції після введення в експлуатацію, протягом усього гарантійного періоду, радимо вжити такі заходи:
- Замовник попереджає сервісного менеджера по електронній пошті service@vlu.com.ua або по телефону +380 (63) 277-03-87 про вихід з ладу виробу.
- Узгодження з менеджером алгоритму відправки виробів – дати, строки.
- Відправка виробу у наш сервісний центр за адресою: м.Київ, Нова пошта №99, ТОВ ДИПЛОЙ ( код ЄДРПОУ 42544919), представник Удовенко Валерій тел. +380 (96) 754-75-87.
- Повідомлення менеджеру номеру ТТН (товарно-транспортної накладної).
- Вибір оптимального варіанту відправки:
- транспортною компанією
- власним транспортом
- Новою поштою
Відправка готових відремонтованих виробів замовнику
- Менеджер узгоджує з замовником час та спосіб доставки.
- Відправка гарантійних виробів оплачується за наш рахунок.
- Замовнику повідомляється номер ТТН (товарно-транспортної накладної).
- Якщо гарантійний термін завершився, то відправку оплачує замовник.
Причини відмови у наданні гарантійного обслуговування
При наявності одного з наведених нижче факторів ми вимушені будемо відмовити у гарантійному обслуговуванні:
- Наявність механічних пошкоджень.
- Наявність води чи вологи або їх слідів на виробах.
- Порушення умов та строків зберігання продукції.
- Вихід з ладу виробів по причині неякісної роботи невірно налаштованої електромережі.
- Закінчився строк дії гарантії
Гарантія. November 4, 2022.