Як освітлення впливає на продаж?

Освітлення – потужний інструмент, за допомогою якого збільшується прибуток та забезпечується процвітання бізнесу. Від того, наскільки грамотно облаштовано світло, залежить час перебування відвідувача в магазині та його швидкість переміщення торговими рядами. Атмосфера, створена в супермаркеті, в бутіку, безпосередньо впливає на купівельну поведінку і на кількість покупок (мінімум на 15%). Такі факти підтверджені неодноразовими дослідженнями.

Трекове LED світло

Це ідеальний варіант для покращення продажів. Трекове висвітлення – сучасна система, за допомогою якої можна перетворити торгові зали та вигідно підкреслити переваги продукції. Воно складається із різних елементів. Це шинопровід, трекові світильники, спеціальні заглушки та з’єднувачі, підвіси. Важливою частиною системи є шинопровід. Це направлений профіль, виготовлений із алюмінію або зі сталі. По ньому пересуваються світлодіодні світильники. Вони відрізняються тривалим періодом експлуатації та економним споживанням енергії.

Трекові прожектори використовуються з різними цілями. Наприклад, акцентне освітлення полиці з товарами або привернення уваги до певних елементів інтер’єру. При використанні трекових світильників та шинопроводів можна реалізувати сміливі ідеї у освітленні. При облаштуванні багатофункціональної системи передбачається можливість зміни напрямку світлового потоку. За бажання створюється рівномірне або спрямоване освітлення. Це вже вирішується під час експлуатації системи.

Торгове освітлення

Освітлення гіпермаркетів, звичайних магазинів та інших комерційних об’єктів – ціла наука. Щоб відвідувач себе комфортно відчував у приміщенні, потрібно грамотно розташувати колірні акценти. Десь необхідно збільшити яскравість, а десь треба зменшити рівень освітлення. Самостійно з такою роботою впоратися важко. Щоб не виникали помилки, краще одразу звернутися до фахівців.

Правильно облаштоване торгове освітлення – ключ до успіху у розвитку бізнесу! Під час розробки проєкту для магазину вирішується кілька важливих завдань:

  • створення обстановки, з допомогою якої забезпечується презентація продукції вигідному світлі;
  • формування у відвідувачів яскравих образів;
  • привернення уваги відвідувачів до ексклюзивних та дорогих товарів;
  • декоративна прикраса інтер’єру;
  • якісна передача кольору, завдяки якій не спотворюються природні відтінки.

Освітлення для магазину

Тьмяне і приглушене світло гнітить і викликає сонливість. Люди недовго перебувають у магазині, де створено погане освітлення. Якщо цьому не надавати значення, про процвітання бізнесу можна забути. Хороше освітлення покращує настрій та фокусує увагу відвідувача на товарі. Тільки в такому разі людина із задоволенням проводить час у супермаркеті чи торговому центрі, розглядає продукцію та здійснює покупки у великих обсягах.

Які джерела світла використовуються для облаштування комерційних об’єктів? До відмінних рішень відносяться лед-світильники для магазину. Це крок у майбутнє. Світлодіодні світильники відрізняються енергоефективністю та надійністю. Вони забезпечують високу перенесення кольорів і не викликають дискомфорт.

Освітлення для магазину, розроблене за допомогою світлодіодних світильників, – чудовий варіант! При його використанні у відвідувачів не виникає бажання одразу залишити бутік або торговий центр. При м’якому і рівномірному освітленні надається сприятливий вплив на самопочуття та створюється необхідний настрій для здійснення покупок.